Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Kategorie | A-RAL1 | ||
Čas startu | 10:05:00 | ||
Rychlost | 120 | ||
Imatrikulace | OK EUU 68 | ||
Typ | TL96 STAR | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 2414 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 2 / 0 / 0 | 200 |
Vzlet [S / Z / D] | 10:05:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 0 | 0 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 10:12:00 | 10:12:07 | ANO | ANO | GND - 3500 | 557 | 94 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 10:14:29 | 10:14:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 552 | 100 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 10:19:55 | 10:20:07 | ANO | ANO | GND - 3500 | 566 | 79 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 10:23:34 | 10:23:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 528 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 10:24:41 | 10:24:46 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 472 | 100 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 10:29:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 10:36:06 | 10:36:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 982 | 91 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 10:38:10 | 10:38:29 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 920 | 58 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 10:40:43 | 10:40:58 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 843 | 70 | 0 | 100 | 0 |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 10:44:29 | 10:44:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 775 | 88 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 10:48:51 | 10:48:53 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 776 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 10:52:09 | 10:52:18 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 602 | 88 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 10:54:57 | 10:55:17 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 608 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 10:57:22 | 10:57:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 590 | 70 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 11:02:52 | 11:03:00 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 516 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:05:13 | 11:05:21 | ANO | ANO | GND - 3500 | 560 | 91 | 50 | 0 | 0 |
B09 | PB | 110.07 | 11:08:02 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:11:48 | 11:12:25 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 622 | 4 | 0 | 100 | 0 |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 11:14:00 | 11:14:28 | ANO | ANO | GND - 3500 | 540 | 31 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |